  • 1. Data: 2002-07-31 07:15:03
    Temat: Rozbudowa zamortyzowanego komputera...
    Od: "Krzysztof Goworek" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie:
    jeżeli wciągnąłem komputer do środków trwałych i zamortyzowałem go
    jednorazowo,
    to dokupując do niego jakieś rzeczy (np. pamięć)
    a. wpisuję je do środków trwałych jako oddzielne pozycje
    b. modyfikuję wartość komputera
    c. nic nie robie ze środkami trwałymi
    ??
    A co jest w przypadku jak dokupuję np. bagażnik do niezamortyzowanego
    samochodu ?
    Powiększam jego wartość do amortyzacji ?

    Druga rzecz dodatkowa: gdzieś wyczytałem, że wprowadzając coś do środków
    trwałych,
    oprócz dokumentu wew. musze napisać jakieś oświadczenie, że będę to
    wykorzystywał
    tylko do celów firmowych, itp. Prawda li to ?
    Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam
    --
    K.G.

  • 2. Data: 2002-07-31 07:28:13
    Temat: Re: Rozbudowa zamortyzowanego komputera...
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Modernizacja ST w tym zakup czesci skladowch lub peryferyjnych
    o kwote mniejsza niz 2 500 ine powoduje powiekszenia wartosci ST,
    Niezaleznie czy i jak jest ten ST (z)amortyzowany

    czesci takie nie sa tez ST.

    Boguslaw

    "Krzysztof Goworek"

  • 3. Data: 2002-07-31 08:00:36
    Od: "Yaro_P" <j...@p...onet.pl>

    Sorry małe pytanko :-)

    Czy te 2500,- PLN to się liczy w roku czy w okresie użytkowania.
    Sytuacja hipotetyczna
    Wartość środka 3499,- PLN
    1. W pierwszym roku 2499,- PLN
    2. w drugim roku 2499,- PLN

    Czy nadal jak opisano wyżej ??

    Pozdrówka
    Yaro_P

  • 4. Data: 2002-07-31 08:10:26
    Od: "Krzysztof Goworek" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki za odpowiedź.

    A jak z tym ?
    --
    K.G.

  • 5. Data: 2002-07-31 09:01:57
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Yaro_P" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Sorry małe pytanko :-)
    >
    > Czy te 2500,- PLN to się liczy w roku czy w okresie użytkowania.
    > Sytuacja hipotetyczna
    > Wartość środka 3499,- PLN
    > 1. W pierwszym roku 2499,- PLN
    > 2. w drugim roku 2499,- PLN

    Przepis mowi o ELEMENTACH ktorych cena jest mniejsza niz 3 500.

    Boguslaw