  • 1. Data: 2006-01-23 10:36:58
    Temat: Rozliczenie roczne PDOF
    Od: "JD" <j...@o...pl>

    Czy ktoś może mi poradzić: jeżeli rozliczam się z działalności gospodarczej
    podatkiem liniowym i opłacam tylko składkę zdrowotną, a jednocześnie, mam
    umowę o pracę, to czy jeżeli nie wystarcza mi podatku z dział. gosp. na
    odliczenie zapłaconej składki zdrowotnej (na PIT 36L), mogę ją odliczyć od
    podatku z umowy o pracę (na PIT 36)?

  • 2. Data: 2006-01-23 10:47:37
    Temat: Re: Rozliczenie roczne PDOF
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    JD wrote:

> [...]
    > podatku z dział. gosp. na odliczenie zapłaconej składki zdrowotnej (na
    > PIT 36L), mogę ją odliczyć od podatku z umowy o pracę (na PIT 36)?

    Możesz
    Możesz nawet odliczyć tylko z PIT-36