  • 1. Data: 2006-01-23 08:04:04
    Temat: Co wpisać jako usługę
    Od: "Marta" <s...@o...pl>

    Witam
    Właśnie zakładam DG - ryczłt ewidencjonowany + VAT.
    Bardzo zależy mi na płaceniu 8,5% podatku dochodowego, stąd pytanie: co
    wpisywać jako usługę na fakturze? Np chcę, żeby to była usługa o kodzie
    33.30.1 w PKWiU opisana jako "Usługi projektowania i montażu systemów do
    sterowania procesami przemysłowymi i produkcją zautomatyzowaną". Wpisywać
    właśnie to, czy podać tylko kod, a opis dopasować do rzeczywiście wykonanej
    pracy tj. "projektowanie i wdrożenie systemu dyspozytorskiego". Jakie
    znaczenie ma to, ze w PKWiU są identycznie opisane trzy kody: 33.30.1,
    33.30.10 i 33.30.10-00.00? Można gdzieś znaleźć szczegółowy opis tych kodów?
    md