  • 1. Data: 2002-07-30 09:16:29
    Temat: Rozpoczecie DG
    Od: "Radek" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy znacie jakąś stronę na której dokładnie krok po kroku jest opisany
    proces zakładnia DG, oraz obowiązków wynikających z jej prowadzenia ?
    (łącznie z kosztami, podatkami, formularzami itp.) Oglądałem juz kilka
    stron ale nie znalazłem takiej która w przystępny sposób opisuje cały ten
    proces.

    Pozdr. Młody

  • 2. Data: 2002-07-30 15:25:08
    Temat: Re: Rozpoczecie DG
    Od: "JurgenS" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Radek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (łącznie z kosztami, podatkami, formularzami itp.) Oglądałem juz kilka
    > stron ale nie znalazłem takiej która w przystępny sposób opisuje cały ten
    Witam

    najlepiej udać się kiosku RUCH-u lub jakiegoś dobrego salonu prasowego i
    kupić na 4,90 zł Poradnik Prawny Nr 4 wyd. INFOR - naprawde warto

    pozdr

    JurgenS

  • 3. Data: 2002-07-30 15:30:02
    Od: "JurgenS" <j...@i...pl>

    i jeszcze link np:

    www.twoja-firma.com

    prawo.interia.pl/abc/firma

    JurgenS

  • 4. Data: 2002-07-31 08:53:27
    Od: "Darian" <d...@p...onet.pl>

    "Radek" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (łącznie z kosztami, podatkami, formularzami itp.) Oglądałem juz kilka
    > stron ale nie znalazłem takiej która w przystępny sposób opisuje cały ten

    i jeszce tu
    http://prawo.w.interia.pl/dg.html

    darianj