  • 1. Data: 2002-07-30 07:14:12
    Temat: Re: Nadpłata podatku VAT
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > A teraz odpowiem sam sobie.Znalazłem ten wyrok itu mały cytat
    > Wykreślenie z rejestru podatników VAT nie oznacza utraty prawa do zwrotu
    > podatku - stwierdził w uchwale z 15 maja br. Sąd Najwyższy (III AZP
    > 1/02). Podatnik, który w dacie złożenia rozliczenia był zarejestrowany,
    > nie traci prawa do zwrotu wykazanego podatku, mimo że po złożeniu

    Ten wyrok, kilka dni temu wyrok nt. faktur wystawionych przed sprzedażą,
    zasądzone odszkodowania od USów...czyżby coś się zmieniało w tym kraju na
    lepsze?

  • 2. Data: 2002-07-30 13:23:10
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    jak pisałem jeszcze nie wyrejestrowałem działalności z dniem 6 czerwca
    zawiesiłem na okres 8 miesięcy. Wyliczyłem, że poo remamencie zostanie mi dość
    duża nadpłata i jak ją technicznie próbować ściągnąć??? Pisać wniosek do US???
    Miał ktoś praktyczne starcie z US??

    Pozdrawiam
    Damian

  • 3. Data: 2002-07-30 15:52:53
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ten wyrok, kilka dni temu wyrok nt. faktur wystawionych przed
    > sprzedażą, zasądzone odszkodowania od USów...czyżby coś się zmieniało
    > w tym kraju na lepsze?

    Chciałaby dusza do raju co?:-))) Nie bój żaby za rok zmienią
    interpretację i po lepszym
    Jacek

  • 4. Data: 2002-07-31 08:28:00
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

    > Ten wyrok, kilka dni temu wyrok nt. faktur wystawionych przed sprzedażą,
    > zasądzone odszkodowania od USów...czyżby coś się zmieniało w tym kraju na
    > lepsze?

    A czy ten wyrok nie dotyczy czasem zwrotu bezpośredniego ?

    Krystyna

  • 5. Data: 2002-07-31 16:20:13
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Likryska" <l...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy ten wyrok nie dotyczy czasem zwrotu bezpośredniego ?

    A jest jeszcze jakiś pośredni? Kurczę mam straszne zaległości.Biorę się
    w garść i do roboty.Precz z lenistwem.Napisz coś więcej to się
    podkształcę.
    Jacek

  • 6. Data: 2002-08-01 21:36:52
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Byłem dziś w US zapytać się co się dzieje z nadpłatą VAT-u przy zmknieciu
    działalności. Kobieta ironicznie stwierdziła, że przepada z uśmiechem na
    ustach. Jej zdaniem źle gospodorzałem, że dorobiłem się nadpłaty.
    Boli mnie, że ma to stracić, ale Polska to dziwny kraj. Podrąże jeszcze temat
    tylko gdzie pisać???