  • 1. Data: 2007-01-24 15:09:40
    Temat: Ryczalt i VAT
    Od: egida <e...@n...pl>

    W polowie 2006 bylo przekroczenie limitu VAT
    i utrata zwolnienia. Wyliczam kwote VAT do wplacenia
    do US, skladam VAT-R rejestrujac VAT z dniem
    przekroczenia limitu, zalaczam pismo wyjasniajace,
    prosbe o niestosowanie sankcji karnych i rozlozenie
    naleznosci na raty.
    Mam takie watpliwości: czy w PIT-28 moge za okres
    od przekroczenia, skorygowac zaliczki, uwzgledniajac
    obliczanie ryczaltu, tj od przychodow pomniejszonych
    o 22% VAT ? Wydaje mi sie, ze tak, ale prosze
    o rade.
    egida