  • 1. Data: 2003-08-28 23:13:10
    Temat: STUDENCKA DOLA
    Od: Pracodawca<i...@p...pl>

    Witam,
    Prosilbym o porade dotyczaca zatrudnienia studenta na umowe zlecenie (student to
    dzienny i do 26 roku zycia -wiec calkiem akuratny)
    Czy sa jakies ograniczenia co do tego zatrudnienia
    (ilosc umow,
    czas trwania umowy,
    suma jaka wpisze w umowe (od dolu od gory))

    Czy sa jakies podstawy zeby mi jakis urzednik przyszedl i powiedzial ze
    powinienem kogos takiego zatrudnic na podst. umowy o prace a nie umowy zlecania
    i nakazac zaplate zusu ???

    Jesli ktos bedzie tak mily i odpisze to z gory serdecznie dziekuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-08-29 15:07:44
    Temat: Re: STUDENCKA DOLA
    Od: Duffi T.J. <d...@p...wp.pl>

    JA mialem kilka umow w ciagu miesiaca
    Nie ma zadnych ograncizen nikt z tego problemow nie bedziesz robil

    Dnia Thu, 28 Aug 2003 23:13:10 +0000 (UTC), Pracodawca<i...@p...pl> napisaBe[:

  • 3. Data: 2003-09-01 17:28:42
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>

    Pracodawca wrote:
> [...]
    > (ilosc umow,
    > czas trwania umowy,
    > suma jaka wpisze w umowe (od dolu od gory))

    Nie wiem i nie mam doświadczenia w tym względzie, ale właśnie się
    natkłem w ZUSie fakusie http://www.zus.pl/niusy/pyt001.htm
    na taki tekst, który może Pracodawcy się przydać:

    "Zgodnie z art. 6 ust. 4 ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych umowa
    zlecenia zawarta ze studentem do 26 roku życia nie rodzi obowiązku
    ubezpieczeń społecznych i w konsekwencji również obowiązku opłacania
    składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne."

    I nic tam nie ma na temat wyrażeń z nawiasów powyżej.

    > Jesli ktos bedzie tak mily i odpisze to z gory serdecznie dziekuje

    Nie ma za co. Mam nadzieję, że w maliny nie wpuszczam.

    Jurek

    P.S. Na tymże fakusie pada też magiczna data 30 grudnia 1999
    i kwestia aneksu, ale domyślam się, że pytający Pracodawca
    chce zawierać a nie aneksować ?