  • 1. Data: 2002-07-03 15:41:03
    Temat: SWW
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam
    Gdzie mogę znaleść Systematyczny Wykaz Wyrobów?
    Czy SWW ma takie same kody co KWiU? Konkretnie chodzi mi o PKWiU 64.2 usługi
    telekomunikacyjne
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-07-03 19:35:36
    Temat: Re: SWW
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    W urzaedzie statystycznym mozna kupic program z klasyfikacja uslug i SWW w
    powiazaniu ze stawkami celnymi
    W internecie rowniez ale ... to wszystko co znam to platne serwisy jak na
    przyklad www.podatki.pl
    Pozdrawiam
    WT

  • 3. Data: 2002-07-03 20:45:14
    Temat: Odp: SWW
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik Wieslaw Tomczak <t...@q...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...qdnet.pl...
> [...]
    > powiazaniu ze stawkami celnymi
    > W internecie rowniez ale ... to wszystko co znam to platne serwisy jak na

    Dzięki. W zasadzie chciałem sprawdzić konkretnie 1 lub 2 pozycje ale.....
    mozę kupie (zależnie od ceny)
    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2002-07-03 21:38:19
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afv5ql$1cn$...@s...silesia.pik-net.pl...
> [...]
    > Gdzie mogę znaleść Systematyczny Wykaz Wyrobów?
    > Czy SWW ma takie same kody co KWiU? Konkretnie chodzi mi o PKWiU 64.2

    http://www.podatki.pl/bazainfo/pkwiu/index02.htm

    przeczytaj tez opisy do sekcji pod spisem.

    --

    pozdrawiam,

    glos