  • 1. Data: 2007-11-16 12:05:41
    Temat: Sa nowe stawki kilometrowki
    Od: "and" <a...@g...pl>

    Witam

    Albo zle sledze grupe albo fakt ten przeszedl bez echa... A toc to w koncy
    zmiana stawek nie ruszanych od wielu lat!
    http://www.vat.pl/1411_od_dzis_zmiana_kilometrowki_a
    ktualnosci_vatpl_3626.php

    pozdrawiam

    and

  • 2. Data: 2007-11-16 17:27:10
    Temat: Re: Sa nowe stawki kilometrowki
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "and" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Albo zle sledze grupe albo fakt ten przeszedl bez echa... A toc to w koncy
    > zmiana stawek nie ruszanych od wielu lat!

    niooo tylko jak w takim razie rozliczyc paliwo w listopadzie? po starej
    stawce czy nowej?
    pzdr
    Anax

  • 3. Data: 2007-11-16 17:41:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Anax WRC pisze:
    > Użytkownik "and" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    ktualnosci_vatpl_3626.php

    > niooo tylko jak w takim razie rozliczyc paliwo w listopadzie? po starej
    > stawce czy nowej?

    Jakie "rozliczyć paliwo"???

    Przecież w ewidencji przejazdów masz przypisane jazdy o konkretnej daty,
    mnożysz kilometry z jazd do 13 włącznie wg starej stawki a od 14 wg
    nowej stawki.
    Na wartość rachunków stawka za km nie ma wszak wpływu.
    Dużo roboty to nie jest.

    Lepiej powiedzcie co zrobić z ryczałtem za jazdy lokalne, limit km jest
    przyznawany na cały miesiąc i nie ma żadnej ewidencji
    (stąd "ryczałt").

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2007-11-16 20:17:15
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

> [...]
    > stawki.
    > Na wartość rachunków stawka za km nie ma wszak wpływu.

    logiczne rozwiazanie to zaiste jest ale co jesli korzysta sie z programu
    ksiegowego?:) nie wiem czy takie cos zniesie... Mała Ksiegowość RP
    pzdr
    Anax

  • 5. Data: 2007-11-17 02:07:24
    Od: "Annie" <s...@w...pl>

    > Lepiej powiedzcie co zrobić z ryczałtem za jazdy lokalne, limit km jest
    > przyznawany na cały miesiąc i nie ma żadnej ewidencji
    > (stąd "ryczałt").

    Zgaduje - proporcjonalnie 13/30 wg starych zasad a reszta wg nowych.

    pozdrawiam
    Annie

  • 6. Data: 2007-11-17 18:06:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Anax WRC pisze:

    > logiczne rozwiazanie to zaiste jest ale co jesli korzysta sie z programu
    > ksiegowego?:) nie wiem czy takie cos zniesie... Mała Ksiegowość RP

    Jak mi przed laty powiedział jeden Pan z kontroli skarbowej
    "Jak Pani program inaczej liczy to proszę używać kalkulatora"

    Zasadniczo program powinien mieć możliwość ustalenia stawki dla
    dowolnego okresu od dnia do dnia. Jak źle liczy to albo reklamacje do
    autora albo długopis i książeczka albo zmienić program.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2007-11-18 00:54:07
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    > Jak mi przed laty powiedział jeden Pan z kontroli skarbowej
    > "Jak Pani program inaczej liczy to proszę używać kalkulatora"

    i bardzo madra rada:)

    > Zasadniczo program powinien mieć możliwość ustalenia stawki dla dowolnego
    > okresu od dnia do dnia.

    maaa i przed chwilka do tego doszedlem sprawdzajac dokladniej opcje:)
    pzdr
    Anax