    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sa nowe stawki kilometrowki
    Date: Sat, 17 Nov 2007 19:06:40 +0100

    Anax WRC pisze:

    > logiczne rozwiazanie to zaiste jest ale co jesli korzysta sie z programu
    > ksiegowego?:) nie wiem czy takie cos zniesie... Mała Ksiegowość RP

    Jak mi przed laty powiedział jeden Pan z kontroli skarbowej
    "Jak Pani program inaczej liczy to proszę używać kalkulatora"

    Zasadniczo program powinien mieć możliwość ustalenia stawki dla
    dowolnego okresu od dnia do dnia. Jak źle liczy to albo reklamacje do
    autora albo długopis i książeczka albo zmienić program.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813