  • 1. Data: 2002-01-17 20:16:19
    Temat: Samochod
    Od: "Gawer" <g...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl>

    Hej !!!
    Jak to jest teraz dokladnie z samochodami osobowymi zakupionymi na DG i
    wprowadzonymi jako srodek trwaly. Czy mozna odliczac Vat od paliwa i od
    czesci kupowanych do tego pojazdu, i czy kolejne faktury (koszty) zwiazane z
    tym pojazdem nalezy wpisywac w KPiR po zakonczeniu miesiaca na podstawie
    miesiecznego zestawienia poniesionych wydatkow czy normalni w porzadku
    zgodnie z datami wystawienia tych dokumentow?

    --
    Pozdrowionka

    **************************************
    Gawer
    g...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl
    UIN: 57909309
    **************************************

  • 2. Data: 2002-01-18 06:46:31
    Temat: Re: Samochod
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Gawer napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Od paliwa czyli benzyny napewno nie można odliczyć vat co gazu czy napędu
    to nie wiem czy już też obowiązuje przepis o niemożliwości odliczenia
    atu( miały być zmiany w tym roku)
    Jeśli chodzi o odliczenie vat przy innych kosztach związnych z użytkowniem
    samochodu osobowego czyli np. części. naprawy przysługuje w pełni odliczenie
    Vat i wpisujesz do ksiązki w/g dat poniesienia kosztu .
    Jolka