  • 1. Data: 2002-01-17 19:52:20
    Temat: VAT na usługi internetowe
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

    WITAM GRUPOWICZÓW !!!!
    Jaka jest stawka podatku VAT na usługi internetowe
    w/g obowiązujących ustaw ?
    (na podstawie GUS pozostała działalność związana
    z informatyką KWi U 72.60.10)

    Paragraf

    --
    Placisz raz - uzywasz caly czas!
    http://www.onetmail.onet.pl/oferta

  • 2. Data: 2002-01-18 22:44:28
    Temat: Re: VAT na usługi internetowe
    Od: "Samena" <s...@w...pl>

    Dzwoniłam dzisiaj do GUSu i panienka z okienka powiedziałe że muszę
    sprecyzować o jakie uslugi chodzi na piśmie. Zależy mi na określeniu jaką
    stawkę ma utrzymywanie serwera wirtualnego, niestety na odpowiedź muszę
    poczekać jeszcez ok. 2 tygodni - ale dam znać jak będę coś wiedzieć.
    Natomiast sam "dostęp do internetu" ma 7% natomiast dla placówek oświatowych
    jest zwolniony z VAT (ostatnia zmiana ustawy w 2001)
    Pozdrawiam
    Samena

  • 3. Data: 2002-01-19 21:02:45
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Samena" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stawkę ma utrzymywanie serwera wirtualnego, niestety na odpowiedź muszę
    > poczekać jeszcez ok. 2 tygodni - ale dam znać jak będę coś wiedzieć.

    stawka podstawowa - 22 %

    Pzdr,

    Maciej