  • 11. Data: 2004-04-09 06:47:27
    Temat: Re: Samochód- instalacja gazowa
    Od: "nebe" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > NIe jest modernizacja wymiana zuzytej lub zepsutej czesci na nowa,
    > o tych samyc parametrach..

    Dzięki za wyjaśnienie.

    nebe

  • 12. Data: 2004-04-09 07:46:14
    Od: "blubi" <p...@o...pl>

    oczywiście netto

    Patryk

  • 13. Data: 2004-04-09 07:51:49
    Od: "blubi" <p...@o...pl>

    ubezpieczenie nie jest środkiem trwałym lecz umową cywilnoprawną i nie
    podlega takiemu sposobowi rozliczenia :). Ubezpieczenia ponadto powinno sie
    rozliczać międzyokresowo.

    Patryk

  • 14. Data: 2004-04-09 12:15:44
    Od: "CHRIS" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blubi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ubezpieczenie nie jest środkiem trwałym lecz umową cywilnoprawną i nie
    > podlega takiemu sposobowi rozliczenia :). Ubezpieczenia ponadto powinno
    sie
    > rozliczać międzyokresowo.

    ojej, czyli jak powienien wpisac koszt ubezpieczenia do kpir? nie tak jak
    inne koszty?

  • 15. Data: 2004-04-09 17:11:23
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    nebe <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale dalej czytamy ten sam punkt:
    > "...Środki trwałe uważa się za ulepszone, gdy suma wydatków
    > poniesionych na ich przebudowę, rozbudowę,
    > rekonstrukcję, adaptację lub modernizację w danym roku
    > podatkowym przekracza 3 500 zł..."

    A teraz wszystko jasne, opierałem sie na tekście jednolitym
    z http://www.crfin.pl/akt.htm, a tam tego zdania nie ma.
    Musi to być jakaś stara albo felerna wersja :(