  • 1. Data: 2002-08-19 12:54:47
    Temat: Samochod w DG
    Od: "Gops" <g...@p...pl>

    Witam,

    Na wstepie chcialbym powiedziec ze prowadze DG + VAT.
    W lipcu kupiłem nowy samochod (faktura na
    moje dane indywidulane).
    Czy moge rozliczac faktury na zasadzie kilometrowki ?
    Czy ubezpieczenie (OC+AC+NW) mozna wliczyc do kosztow ?
    Jakby wygladala procedura wprowadzenia auto do
    ST - czy musialbym rejestrowac auto na firme ?

    Gops.

  • 2. Data: 2002-08-19 14:31:37
    Temat: Re: Samochod w DG
    Od: "PO" <p...@h...com>

> [...]
    > Jakby wygladala procedura wprowadzenia auto do
    > ST - czy musialbym rejestrowac auto na firme ?

    mam pochodne pytanie ;)
    jezeli auto ubezpieczylem przed wprowadzeniem do ST, czy moge wliczyc czesc
    tego ubezpieczenia odpowiadajacego okresowi w ST w koszty?

    pozdr
    PO