  • 21. Data: 2002-03-14 08:08:21
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Magdalena Woloszyk napisał:

    > Na dobra sprawe mogłabym samam ułozyc sobie kafelki i wyrwac zšb (no.. przy
    > odrobinie samozaparcia :-)) Ale z jakiegos powodu wole wynajšć fachowca.
    > Głównie z powodu przewidywanych efektów - nie chcielibyœcie mieć
    > wykafelkowanej przeze mnie łazienki, o rwaniu zęba nie wspomnę.

    Znam osobiœcie dentystę (dr n.med), który tak właœnie robi - mówię o
    rwaniu zębów (sobie samemu).
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 22. Data: 2002-03-14 08:14:19
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Magdalena Woloszyk napisał:

    > EE... to nie tak fajnie. Czego by biuro nie nabroiło, odpowiada podatnik!

    Ale inaczej wyglada kontrola bezposrednio u podatnika a inaczej przez
    biuro ;)
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 23. Data: 2002-03-14 20:32:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002, Anna Kowal wrote:

> [...]
    [...]
    >+ > > Może to "więcej" to wynik wielu lat praktyki i nauki.
    >+ > > Dajcie zarobic fachowcom, tak jak wam dają zarobic inni.
    >+ > Witam
    >+ > Popieram Cie, nalezy dac zarobic fachowcom. Wiem jak daje zarabiac
    >+ > fachowcom moj szwagier,[...]
    >+ Za co ta księgowa bierze pieniadze? To tak jak mechanik, dokreci srubke i 50
    >+ zl. Bierze za to, ze wie ktora srubke dokrecic. Ze ksiegowi biora forse za
    >+ wpisanie paru cyfr mowia tak tylko ci co jeszcze sami tego nie robili.

    Myślę że prawda leży (jak zwykle) pośrodku.
    Mowa o firmie "małofakturowej", nie PK :)
    Z drugiej strony prawdą jest że czasem jakaś konsultacja nie
    zaszkodzi. A że księgowa/doradzca dowiaduje się od podatnika że
    np. są dwie RÓZNE listy "gmin uprzywilejowanych" (rózne "przywileje")
    i dana gmina jest na jednej z nich :> - to też prawda.
    Osobiście zgrzytając zębami aż TPSA raczy półke SDI w okolicy
    wsadzić gdzie trzeba - ZUS zostawiam biuru, podatki rozliczam
    sam - od czasu do czasu aplikując konsultacje (sobie).
    Plus ustawy+grupa+infor i podobne... jakoś chyba ujdzie.
    Korektę do korekty już składałem, wezwanie do korekty
    zaliczyłem... Cóż :> !
    Jakby to miało być kilkaset wpisów miesięcznie to bym
    sam pewnie nie próbował :)
    [...]

    Pozdrowienia, Gotfryd