  • 1. Data: 2004-12-28 15:54:21
    Temat: Sponsoring a faktura
    Od: "AM" <p...@p...fm>

    Witam,
    czy może mi ktoś powiedzieć jak potraktować taką sytuację:
    Przyszedł do firmy przedstawiciel szkoły, z informacją, że zbiera datki na
    zakup map dla tej szkoły. Daliśmy. Po pewnym czasie przysłano fakturę z
    wydawnictwa, które te mapy wyprodukowało. Z faktury wynika, że to my
    zakupiliśmy te mapy, a przecież de facto ich nie mamy, bo ma je szkoła. Jak
    to zaksięgować?
    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2004-12-29 07:35:31
    Temat: Re: Sponsoring a faktura
    Od: "Zosia" <z...@o...pl>

    Użytkownik "AM" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydawnictwa, które te mapy wyprodukowało. Z faktury wynika, że to my
    > zakupiliśmy te mapy, a przecież de facto ich nie mamy, bo ma je szkoła.

    najprościej w knup
    ale jeśli chcesz się pobawić, to w darowizny nie podlegające odliczeniu od
    dochodu plus umowa darowizny ze szkołą
    pozdrawiam