-
1. Data: 2006-02-20 13:40:04
Temat: Sposob rozliczania kosztow, Rejestr sprzedaży
Od: "cbull" <c...@p...onet.pl>
Kolejne trzy pytania rozpoczynajacego DG.
1.
Czy przy dzialalnosci uslugowej, przy ktorej nie zuzywam materialow
(informatyka), a mam tylko ogolne koszty dzialalnosci, ma znaczenie czy
wybiore metode memorialowa, czy kasowa?
A jezeli sporadycznie bede cos sprzedawal (towar, ktory kupilem w celu
sprzedazy), to co mi sie bardziej oplaci i dlaczego?
2.
Czy jezeli jestem zwolniony z podatku VAT, to za rejestr sprzedazy wystarczy
KPiR?
3.
Czy sa gdzies darmowe druki EW i EST, ktore moglbym sobie wydrukowac? Czy
tak mozna? :)
Pozdrawiam,
Tomasz
Najnowsze w dziale Podatki
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm