  • 1. Data: 2010-04-05 12:09:31
    Temat: Sprzedaż auta a zeznanie roczne PIT
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Witam serdecznie

    Na koniec 2008 roku kupiłem auto, sprzedałem je z przyczyn ode mnie nie
    zależnych, po 4 miesiącach ze stratą ok. 500 zł. Moje pytanie, czy muszę to
    wykazywać w zeznaniu rocznym PIT, czy też nie jest to koniecznością ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-06 04:23:08
    Temat: Re: Sprzedaż auta a zeznanie roczne PIT
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Paweł wrote:
> [...]
    > zależnych, po 4 miesiącach ze stratą ok. 500 zł. Moje pytanie, czy muszę
    > to wykazywać w zeznaniu rocznym PIT, czy też nie jest to koniecznością ?

    Nie jest to koniecznoscia.

  • 3. Data: 2010-04-06 06:43:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Apr 2010, Paweł wrote:

> [...]
    > zależnych, po 4 miesiącach ze stratą ok. 500 zł. Moje pytanie, czy muszę to
    > wykazywać w zeznaniu rocznym PIT, czy też nie jest to koniecznością ?

    Ustawa:

    PRZECZYTAJ art.24.6, ew. art.19.1, a na pewno art.10.1.8 oraz
    koniecznie art.9.3a.1 :D
    (nie ma po co wykazywać strat - ze względu na to ostatnie)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2010-04-07 18:36:02
    Od: Paweł <p...@i...eu>

    Dziękuję za pomoc :-)