  • 1. Data: 2010-03-20 10:47:54
    Temat: Sprzedaż dostępu do treści / ebooka
    Od: Renata <r...@n...pl>

    Witam,
    Nie prowadzę działalności gospodarczej i jestem osobą niepracującą.
    Napisałem publikację 'ABC wędkowania' mam pewność, że ta treść będzie
    się sprzedawała w internecie. Chciałbym stworzyć stronę z płatnym
    dostępem do treści i podpisać umowę z np. z platnosci.pl. Załóżmy, że
    sprzedawał będę dostęp do treści publikacji za 10 zł, planowany przychód
    300 zł/miesięcznie. Jak taką sprzedaż opodatkować ? Czy muszę zakładać
    dg, która będzie nieopłacalna (małe przychody, duże opłaty związane z
    dg)? Może istnieje jakaś forma opodatkowania autorskiego itp. ?

    Dziękuję