  • 1. Data: 2010-04-12 16:03:22
    Temat: Sprzedaz na raty - watpliwosci co do faktur ...
    Od: "r...@p...net" <r...@p...net>

    Witam

    Sprzedaje (powiedzmy ze środek trwały, nie usługę) - infrastruktura
    sieciową.
    Ponieważ kupujący chce spłacić w ratach, będe chciał wystawiać fakturę
    częściową co miesiąc, przez kilka miesięcy.

    Czy dla US to nie jest jakiś problem ? ( usługa to wiem ze trzeba
    wywakturowac do 7 dni od wykonania, ale to chyba nie ten przypadek ).

    r.

  • 2. Data: 2010-04-12 20:03:56
    Temat: Re: Sprzedaz na raty - watpliwosci co do faktur ...
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Sprzedaje (powiedzmy ze środek trwały, nie usługę) - infrastruktura
    > sieciową.
    > Ponieważ kupujący chce spłacić w ratach, będe chciał wystawiać fakturę
    > częściową co miesiąc, przez kilka miesięcy.

    Chcieć sobie możesz :-).
    Sprzedajesz całość i już, a kwestię płatności sobie uzgodnijcie w ratach.
    Chyba, że ta infrastruktura jest jakoś zgodnie z umową i z logiką wykonywana
    czy udostępniana stopniowo/partiami to można próbować coś fakturować
    częściowo, ale to mało prawdopodobne skoro sugerujesz u odbiorcy
    klasyfikację jako środek trwały. Tak tylko usiłuję zrozumieć Twoją
    informację,
    że "sprzedajesz środek trwały" - tego wiedzieć nie możesz - może klient ma
    zamiar to sprzedać dalej?