  • 1. Data: 2002-11-20 14:19:19
    Temat: Sprzedaz w listopadzie
    Od: "dawid" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy moge fakture przychodowa za uslugi w listopadzie wystawic w grudniu (dat
    a sprzedazy listopadowa) i wpisac ja do kpir w grudniu? wtedy nie zaplace po
    dwojnego podatku w grudniu.

    Dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2002-11-21 08:56:34
    Temat: Odp: Sprzedaz w listopadzie
    Od: "dawid" <j...@p...onet.pl>

    Czemu nie chcecie mi pomoc? :(

    Użytkownik dawid <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arg5gn$v4$...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-11-21 09:34:45
    Temat: Re: Sprzedaz w listopadzie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czemu nie chcecie mi pomoc? :(
    > (dat
    > po

    A za usługi z października wpisałeś
    w listopadzie?

  • 4. Data: 2002-11-21 11:23:19
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "dawid" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czemu nie chcecie mi pomoc? :(

    W czym ?
    W oszukiwaniu ? tak jawnie w oszukiwaniu mamy pomagac ?

    GDYBY ukonczyl Pan usluge w grudniu i w grudniu wzial
    opieniadze nie byloby problemu...

    Teraz pozostaje :
    Co masz kupic w grudniu kup w listopadzie... to legalne.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-11-21 11:54:45
    Od: "dawid" <j...@p...onet.pl>

    w jakim oszukiwaniu?????
    przeciez zaplace ten podatek, tylko pozniej

    a jak ci zlodzieje z rzadu mnie oszukuja i okradaja to jest dobrze?
    ja nie chce nic od nich ani nie chce im nic dawac
    znalazl sie obronca pokrzywdzonych....

  • 6. Data: 2002-11-21 11:59:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > w jakim oszukiwaniu?????
    > przeciez zaplace ten podatek, tylko pozniej

    Pozniej, niz nakazuja przepisy...

    > a jak ci zlodzieje z rzadu mnie oszukuja i okradaja to jest dobrze?

    Pewnie ze zle...

    > ja nie chce nic od nich ani nie chce im nic dawac
    > znalazl sie obronca pokrzywdzonych....

    NIe obronca pokrzywdzonych...
    Ale przeciez zali sie Pan publicznie, ze niekt Panu nie che pomoc...
    wiec moze laskawie pan doczyta moj poprzedni list do konca i pomysli...

    bo poczatek tylko wyjasnial, dlaczego nikt niepisze...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-11-21 12:09:47
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > Teraz pozostaje :
    > Co masz kupic w grudniu kup w listopadzie... to legalne.

    Zapłać ZUS 30 listopada - to chyba też legalne

  • 8. Data: 2002-11-21 12:32:58
    Od: "dawid" <j...@p...onet.pl>

    ale moja usluga trwa do konca listopada, wiec jesli wystawie fakture w
    grudniu to czemu nie moge jej wpisac w grudniu?

    tym bardziej, ze znalazlem cos takiego: Rozp. MF w sprawie prowadzenia KPiR
    z 15-12-2002, paragraf 22: że "mogę w ciągu roku podatkowego ewidencjonować
    faktury w dacie wystawienia"

    a ustawa o vat mowi, ze mam 7 dni na wystawienie faktury od daty sprzedazy

    chyba wszystko zgodnie z prawem, radze wszysktim robic podobnie

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arihkf$rma$...@g...uci.agh.edu.pl...

  • 9. Data: 2002-11-21 12:36:35
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > ale moja usluga trwa do konca listopada, wiec jesli wystawie fakture w
    > grudniu to czemu nie moge jej wpisac w grudniu?

    A kto mowil, ze nie moze pan wystawic fakrury w grudniu ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2002-11-21 12:58:45
    Od: "dawid" <j...@p...onet.pl>

    ale czy moge ja wpisac w grudniu do kpir, wtedy nie bede mial przychodu w
    listopadzie, i czy to jest oszustwo?

    Użytkownik Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arijpu$8tu$...@g...uci.agh.edu.pl...