  • 1. Data: 2004-11-05 16:30:12
    Temat: Stowarzysznie
    Od: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>

    Witam,

    Wiem, że moje pytanie nie do końca powinno trafić na tą grupę, ale nie
    znalazłem grupy dyskusyjnej o rachunkowości. Dlatego proszą o pomoc Was.

    Gdzie, oprócz UoRach, znajdę coś na temat prowadzenia ksiąg i
    sprawozdawczości stowarzyszeń (byłoby świetnie gdyby była jakaś ciekawa
    książeczka na ten temat)

    tp

  • 2. Data: 2004-11-08 22:27:32
    Temat: Re: Stowarzysznie
    Od: mallu <m...@o...pl>

    Tomasz Pietrzak napisał(a):
> [...]
    >
    > Gdzie, oprócz UoRach, znajdę coś na temat prowadzenia ksiąg i
    > sprawozdawczości stowarzyszeń (byłoby świetnie gdyby była jakaś ciekawa

    Ja miałam w ręku książkę "Rachunkowość jednostek nieprowadzących
    działalności gospodarczej", ale z niej żadnych szczegółów się nie
    dowiesz. Oprócz uor jest jeszcze rozporządzenie w sprawie szczególnych
    zasad rachunkowości dla niektórych jednostek niebędących spółkami
    handlowymi, nieprowadzących działalności gospodarczej.
    mallu

  • 3. Data: 2004-11-18 18:43:41
    Od: "Marta" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > zasad rachunkowości dla niektórych jednostek niebędących spółkami
    > handlowymi, nieprowadzących działalności gospodarczej.

    Jeśli bywasz tu na grupie to poczytaj posty, tu mówi sie o wszelkiej
    rachunkowości, a tak naprawde to w czym problem?

    Stowarzyszenie tak jak Organizacja ma obowiązek prowadzic księgi rachunkowe.
    Statut to podstawa, może ale nie musi prowadzic działalności gospodarczej,
    generalnie może utrzymywać się ze składek członkowskich.

    Pozdrawiam

    Marta