  • 1. Data: 2005-09-19 06:10:02
    Temat: Szablon PIT5
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie gdzie mógłbym dostać szablon druków PIT5 i VAT7 w formacie pdf?
    Chodzi mi oczywiście o szablony, które mogę wypełniać, a nie te dostępne na
    stronie ministerstwa finansów, które są praktycznie tylko skanami.
    Znalazłem takowe chodzby SF_zpit5.pdf, ale dostępne są tylko po
    wcześniejszym zapłaceniu 10 zł SMS-em.

    Marko

  • 2. Data: 2005-10-31 12:58:46
    Temat: Re: Szablon PIT5
    Od: "Monisia" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na stronie ministerstwa finansów, które są praktycznie tylko skanami.
    > Znalazłem takowe chodzby SF_zpit5.pdf, ale dostępne są tylko po

    qwe