  • 1. Data: 2008-08-21 10:52:42
    Temat: Szukam osoby fizycznej (dłuznik), mam tylko nr dowodu, imie i nazwisko oraz poprzenie miejsce zamieszkania.
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Da sie wyszukac takiego osobnika po tych danych? (nie mam niestety pesel:/).
    Pzdr
    ntx

  • 2. Data: 2008-08-21 10:55:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ntx pisze:
    > Da sie wyszukac takiego osobnika po tych danych? (nie mam niestety pesel:/).

    W centralnym biurze adresowym, samodzielnie lub poprzez komornika.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-21 11:08:23
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > W centralnym biurze adresowym, samodzielnie lub poprzez komornika.
    nie majac pesel? tylko nr DO (zmienny) oraz imie i nazwisko:/

  • 4. Data: 2008-08-21 11:33:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ntx pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie majac pesel? tylko nr DO (zmienny) oraz imie i nazwisko:/

    AFAIK, można też wyszukać osobę podając jej jeden z poprzednich
    adresów zameldowania. Ważne jest, aby posiadane dane pozwalały
    jednoznacznie określić osobę, a nie był to Jan Kowalski z Warszawy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-08-21 11:39:55
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > AFAIK, można też wyszukać osobę podając jej jeden z poprzednich adresów
    > zameldowania. Ważne jest, aby posiadane dane pozwalały jednoznacznie
    > określić osobę, a nie był to Jan Kowalski z Warszawy.

    Wielkie dzieki, koszt to 30,40 zl (info dla innych). Zobaczymy co z tego
    wyjdzie.
    Pzdr

  • 6. Data: 2008-08-21 11:51:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ntx pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wielkie dzieki, koszt to 30,40 zl (info dla innych). Zobaczymy co z tego
    > wyjdzie.

    Jeśli już masz tytuł wykonawczy, to zleć komornikowi znalezienie
    danych w CBA. Wtedy koszt ten zaliczy się do możliwych do wyegzekwowania
    kosztów egzekucyjnych.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2008-08-21 12:13:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-21, ntx <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Da sie wyszukac takiego osobnika po tych danych? (nie mam niestety pesel:/).

    Na naszej-klasie go nie ma?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-08-21 13:25:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli już masz tytuł wykonawczy, to zleć komornikowi znalezienie
    > danych w CBA. Wtedy koszt ten zaliczy się do możliwych do wyegzekwowania
    > kosztów egzekucyjnych.

    Tylko żeby przez pomyłkę nie wysłał do do tego drugiego CBA ;->

  • 9. Data: 2008-08-21 16:04:32
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > On 2008-08-21, ntx <n...@s...pl> wrote:
    >
    > [...]