1. Data: 2002-06-07 06:14:25
Temat:Tabela Urzędu Skarbowego
Od:"Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
okreslaniu wartosci samochodu?

BogdanKa

2. Data: 2002-06-07 08:45:16
Temat:Re: Tabela Urzędu Skarbowego
Od:"Rafal K" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2002-06-07 13:45:31
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Jun 2002 08:14:25 +0200), "Bogdan
Kwietniak" <d...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

>Witam.
> Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
>okreslaniu wartosci samochodu?

Oni się poslugują różnymi tabelami. Np. wydrukiem z gazety odnośnie
pobliskiej giełdy samochodowej itp...

--
Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

4. Data: 2002-06-09 19:18:11
Od:"WW" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
: Witam.
: Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
: okreslaniu wartosci samochodu?
:
: BogdanKa

Powinni z EUROTAXU Polskiego ale roznie to bywa. W kazdym razie jesli czujesz
ze zawyzyli wartosc to podpowiedz blondynka z US ze istnieja tabela Eurotaxu

--
+-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi