  • 1. Data: 2002-06-07 06:14:25
    Temat: Tabela Urzędu Skarbowego
    Od: "Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
    okreslaniu wartosci samochodu?

    BogdanKa

  • 2. Data: 2002-06-07 08:45:16
    Temat: Re: Tabela Urzędu Skarbowego
    Od: "Rafal K" <y...@w...pl>

  • 3. Data: 2002-06-07 13:45:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 7 Jun 2002 08:14:25 +0200), "Bogdan
    Kwietniak" <d...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam.
    > Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
    >okreslaniu wartosci samochodu?

    Oni się poslugują różnymi tabelami. Np. wydrukiem z gazety odnośnie
    pobliskiej giełdy samochodowej itp...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-06-09 19:18:11
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : Witam.
    : Czy gdzies w Internecie znajde dane ktorymi posluguje sie US przy
    : okreslaniu wartosci samochodu?
    :
    : BogdanKa

    Powinni z EUROTAXU Polskiego ale roznie to bywa. W kazdym razie jesli czujesz
    ze zawyzyli wartosc to podpowiedz blondynka z US ze istnieja tabela Eurotaxu

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi