  • 1. Data: 2007-05-21 21:45:34
    Temat: Tworzenie oprogramowania - umowy z firmami
    Od: markus74 <m...@i...pl>

    Witam !!!

    Rozpoczynam własną działalność - będę tworzył oprogramowanie dla firm
    komputerowych. Mam w związku z tym pytanie czy muszę spisywać jakąś
    umowę z firmą , która mi to zleci , czy wystarczy , że wystawię
    fakturę usługową - na wykonanie oprogramowania ?? Chodzi mi o to ,
    żeby US później nie doczepił się na jakiej podstawie została
    wystawiona faktura.

    Poza tym ja również będę "pośredniczył" w sprzedaży, gdyż chcę
    wynajmować inne osoby - firmy , które będą pisały dla mnie i czy z
    nimi musiałbym zawierać jakieś umowy ??

    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2007-05-21 21:48:48
    Temat: Re: Tworzenie oprogramowania - umowy z firmami
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    markus74 wrote:
> [...]
    >
    > Poza tym ja również będę "pośredniczył" w sprzedaży, gdyż chcę
    > wynajmować inne osoby - firmy , które będą pisały dla mnie i czy z

    Umowy będziesz musiał zawierać mniej z powodów podatkowych, a bardziej z
    powodów związanych z przekazaniem majątkowych praw autorskich.
    W Polsce można zrobić wyłącznie w formie pisemnej.

    Piotrek