  • 1. Data: 2002-01-03 10:11:46
    Temat: Tytul prawny - pytanie.
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow,
    Mam pytanie dot. tytulu prawnego do zajmowanego mieszkania. Jak wiadomo ustawa
    nie precyzuje dokladnie co jest tytulem prawnym, dlatego mam watpliwosc.
    Posiadam rachunek uproszczony (z 1998 roku) wystawiony przez firme sprzedajaca
    mieszkanie, wydany w dniu splacenia calej sumy. W rubryce nazwa towaru/uslugi
    napisane jest: "Sprzedaz lokalu mieszkalnego nr 21, KOB11 przy ul...., umowa
    nr. 229/97/B z dnia 11.02.97. Czy jest to wystarczajacy dokument uprawniajacy
    do skorzystania z ulgi na remont i modernicaje? Chodzi oczywiscie o 98 rok.
    Urzad Mnie sciga, fakture mam z 25 kwietnia, a akt notarialny z 7 maja...

    Leon