  • 1. Data: 2003-06-16 08:59:42
    Temat: Ubezpieczenie
    Od: "Sebastian" <S...@n...prv.pl>

    Czy kwota ubezpieczenia samochodu powiększa jego wartość początkową?

  • 2. Data: 2003-06-16 09:27:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: "Sebastian" <S...@n...prv.pl>

    Chodzi mi o ubezpieczenie kupione w chwili zakupu samochodu. Czy można je
    dać normalnie w koszty?

  • 3. Data: 2003-06-17 09:07:46
    Od: Marta <m...@p...com.pl>

    Dnia Mon, 16 Jun 2003 11:27:23 +0200, Sebastian <S...@n...prv.pl>
    napisał:

    > Chodzi mi o ubezpieczenie kupione w chwili zakupu samochodu. Czy mo?na je
    > daae normalnie w koszty?
    >
    > U?ytkownik "Sebastian" <S...@n...prv.pl> napisa? w wiadomo?ci

    W koszty. Inaczej coroczne ubezpieczenie musialoby powiekszac wartosc
    samochodu. Ubezpieczenie nie ulepsza samochodu.
    Marta