  • 1. Data: 2003-06-16 09:51:03
    Temat: Dokument przyjęcia na stan środka trwałego
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam>

    Witam!

    Mam małą DG, rozliszam się za pomocą KPiR. Muszę wprowadzić do firmy środek
    trwały i muszę zrobić dokument przyjęcia na stan środka trwałego. Nigdy
    takiego dokumentu nie robiłem, czy ktoś byłby tak dobry i mógł przesłać mi
    jakiś przykładowy na priv: p...@g...pl

    Dziękuję i pozdrawiam
    staff

  • 2. Data: 2003-06-16 20:55:42
    Temat: Re: Dokument przyjęcia na stan środka trwałego
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik "staff" <p...@g...pl.no.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > takiego dokumentu nie robiłem, czy ktoś byłby tak dobry i mógł przesłać mi

    nie, nie na priv...tutaj poprosze...ja tez tak mam i tez chcialabym wiedziec
    :)

    pozdrawiam,
    anja

  • 3. Data: 2003-06-17 08:09:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Jun 2003, staff wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Mam małą DG, rozliszam się za pomocą KPiR. Muszę wprowadzić do firmy środek
    >+ trwały i muszę zrobić dokument przyjęcia na stan środka trwałego.

    A wyjdź z siebie, stań obok :) i powiedz skąd my mamy wiedzieć
    *skąd* masz ten środek trwały:
    - własność osobista ?
    - produkcja własna ?
    - zakup od DG ?
    - zakup od OF ?
    - leasing ?
    Napisał byś dwa słowa co to jest, bo a nuż samochód i ułamki
    trzeba liczyć ;)

    IMHO dla paru przypadków wystarczy adnotacja na fakturze, ale
    właśnie... nie wiemy skąd go masz :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-06-17 08:15:12
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    [...]
    > A wyjdź z siebie, stań obok :) [...]
    Skąd ja to znam?
    Bubi? V Zakład?
    WSm

  • 5. Data: 2003-06-17 11:24:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2003, WSm wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> [...]
    >+ > A wyjdź z siebie, stań obok :) [...]
    >+ Skąd ja to znam?
    >+ Bubi? V Zakład?

    ??
    Nie nadążam :)
    Idea nie jest taka zła, więc może znasz kogoś co ją również polecał :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-06-17 12:28:17
    Od: "staff" <p...@g...pl.no.spam>

    > A wyjdź z siebie, stań obok :) i powiedz skąd my mamy wiedzieć
    > *skąd* masz ten środek trwały:
    > - własność osobista ?
    > - produkcja własna ?
    > - zakup od DG ?
    > - zakup od OF ?
    > - leasing ?
    > Napisał byś dwa słowa co to jest, bo a nuż samochód i ułamki
    > trzeba liczyć ;)

    Ok. Środek trwały mam niejako od siebie samego. Prywatny komp, samemu
    poskładany dawno temu (żadnych faktur i rachunków), muszę sam wycenić i
    wprowadzić na firmę.

    Jakiś głupi przykład mi potrzebny, bo nie wiem po prostu jak taki dokument
    ma wyglądać.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2003-06-17 22:37:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2003, staff wrote:
    [...]
    >+ > - własność osobista ?
    >+ Ok. Środek trwały mam niejako od siebie samego.

    :)
    >+ Prywatny komp, samemu
    >+ poskładany dawno temu (żadnych faktur i rachunków),

    Hm... A nie możesz takiego samego kupić od kolegi ?? ;)
    Będzie to ponad 1000 zł, skoro stary ?
    [...]
    >+ Jakiś głupi przykład mi potrzebny, bo nie wiem po prostu jak taki dokument
    >+ ma wyglądać.

    Spróbuj poczytać:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=trwa%B3y%20%7C%2
    0trwa%B3ego%20%7C%20trwa%B3ych&as_oq=wycena%20wyceny
    %20wycen%B9&ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as
    _drrb=b&as_mind=1&as_minm=1&as_miny=2002&as_maxd=17&
    as_maxm=6&as_maxy=2003&num=100&hl=pl

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2003-06-18 07:01:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik staff napisał:

> [...]
    > wprowadzić na firmę.
    >
    > Jakiś głupi przykład mi potrzebny, bo nie wiem po prostu jak taki dokument

    Taki dokument nie musi wyglądać.
    Teoretycznie wystarczy sam wpis w EŚT - nie ma obowiązku wystawiania
    żadnych druków przyjęcia do użytkowania, a co za tym idzie nie ma wzorów
    takich druków - ale jak bardzo chcesz, dla spokojnego snu możesz napisac
    sobie "Nieniejszym przekazuję na potrzeby prowadzonej przeze nie
    działalności gopodarczej należący do mnie zestaw komputerowy (tu
    parametry) o wartości .....zł (pi razy drzwi ile taki komputer mógłby
    kosztowac na rynku).
    Data, podpis, pieczątka (jeżli bardzo lubisz pieczątki). Wpinasz sobie
    gdzies żeby nie zgubic i z głowy.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2003-06-18 07:14:35
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Maddy wrote:

> [...]
    > komputer mógłby kosztowac na rynku).
    > Data, podpis, pieczątka (jeżli bardzo lubisz pieczątki). Wpinasz sobie

    Mnie w takim wypadku ktoś doradził żeby napisać "Protokół własny wyceny
    komputera". Gdy później przy kontroli padło pytanie skąd wziąłem tak
    wysoką cenę to pokazałem "Protokół" i przestali się czepiać.
    I uwaga: wyceniasz według cen z grudnia ubiegłego roku i uwzględniasz
    stopień zużycia.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,