  • 1. Data: 2007-04-22 10:17:05
    Temat: Ulga internetowa
    Od: "Jan Konieczny" <j...@p...fm>

    Czy moge odliczyc internet jesli jest na zone, zona nie miala dochodow,
    rozliczamy sie wspolnie, ja mam miejsce zamieszkania pod innym adresem?

  • 2. Data: 2007-04-22 11:00:58
    Temat: Re: Ulga internetowa
    Od: "Artur" <m...@j...k-ow.net>

    Tak mozesz. Niech wypisza ci fakture na was oboje, czyli na ciebie i zone.
    Ja tak robie od dwoch lat.
    Mam zameldowanie gdzie indziej a mieszkam u tesciow gdzie jest internet.

    --
    Artur
    mailto:m...@j...k-ow.net

  • 3. Data: 2007-04-23 04:46:18
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jan Konieczny" <j...@p...fm> wrote in message
    > Czy moge odliczyc internet jesli jest na zone, zona nie miala dochodow,
    > rozliczamy sie wspolnie, ja mam miejsce zamieszkania pod innym adresem?
    Jeszcze raz
    gdzie jest internet, gdzie mieszka żona, gdzie mieszkasz ty i gdzie jesteś
    zameldowany, bo z tego co napisałeś to nie jestem pewien czy nie poplątałeś
    zamieszkania z zameldowaniem.