  • 11. Data: 2009-03-02 11:00:12
    Temat: Re: Ulgowy ZUS a ?wiadczenie us3ug na rzecz by3ego pracodawcy
    Od: b...@g...com

    Witam

    Dziś dzwoniłem do zusu, dowiedziałem się, że jeżeli jako firma będę
    byłemu pracodawcy świadczył inne usługi niż jako pracownik etatowy,
    mam prawo do ulgi.
    Pani z która rozmawiałem poradziła, że najlepiej będzie napisać do
    ZUSu i poprosić żeby ustosunkowali się na piśmie czy usługi które
    wykonywałem jako pracownik i te które będę wykonywał jako firma nie są
    klasyfikowane jako jedna i ta sama usługa.
    Pytanie - czy ktoś pisał juz takie pismo ? Lub czy mógłby pomóc mi je
    napisać?