  • 1. Data: 2018-10-01 10:34:48
    Temat: Umowa kupna sprzedaży brak PESEL
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kupiłem przez aledrogo przedmiot, który będzie u mnie częścią budowanego
    urządzenia i zaliczony w KUP.
    Umowa jest z osobą fizyczną, która nie prowadzi DG.
    Sprzedający przysłał mi wraz z przedmiotem podpisaną umowę ale nie
    wpisał numeru PESEL. Jest adres imię i nazwisko.
    Czy bez tego numeru US nie będzie mi robił problemów?
    Jacek