  • 1. Data: 2004-05-06 19:21:38
    Temat: Umowa najmu auta z kratką a obowiązek rejestracji umowy w US do 14 maja??
    Od: Krzysiek <c...@o...pl>

    Witam
    Czy umowy najmu auta z kratką (nie spełniającego wzoru na ładowność)
    należy również rejestrować w US tak jak leasingi, żeby mieć prawo do
    odliczenia VAT od umowy najmu auta??? Czy jeżeli umowa jest
    bezterminowa, to również do końca jej trwania będę mógł odliczać vat od
    wynajmu???
    I mam jeszcze inne pytanie jak formalnie wygląda w US rejestracja umów
    (jakieś druki, oświadczenia, itp???)
    POMÓŻCIE!!!!!!!
    Pozdrawiam
    Chris

  • 2. Data: 2004-05-07 06:17:35
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy umowy najmu auta z kratką (nie spełniającego wzoru na ładowność)
    > należy również rejestrować w US tak jak leasingi, żeby mieć prawo do
    > odliczenia VAT od umowy najmu auta???
    -------------------------
    Tak należy rejestrować bo oczywiście chcesz odliczać Vat z tej umowy .

    Czy jeżeli umowa jest
    bezterminowa, to również do końca jej trwania będę mógł odliczać vat od
    > wynajmu???
    Nie wiedze żeby były okreslone terminy odliczeń .

    > I mam jeszcze inne pytanie jak formalnie wygląda w US rejestracja umów
    > (jakieś druki, oświadczenia, itp??
    Formalnie np w Łodzi wygląda tak biezesz oryginały i ksero umów wskazana
    homologacja z której wynika ze był to cieżarowy i ładownośc ksero zabieraja
    oryginały stępluja od reki i po kłopocie
    Wiola