  • 11. Data: 2004-03-26 13:25:37
    Temat: Re: Umowa o dzieło - kilka spraw dot. podatku
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Łukasz Kaliński napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > :-)

    > Cóż mogę powiedzieć...
    >
    > Kląć i to równo na swoje niedopatrzenie nie będę - przy damach nie wypada.
    > Mea Culpa

    Zdarza się w najlepszej rodzinie. Mamy dopiero marzec, więc może mocno
    nie nabroiłeś ;-)

    > Dziękuję za informacje;
    > obiecuję, że art 41 ust 1 wyryję sobie na drzwiach i w takim razie to ja się
    > szybko biorę za korygowanie.

    A co? Popotrącałeś juz w tym roku po 20%?
    No ladnie, tak skubać wykonawców... I żebyś chociaz do własnej kieszeni,
    to jest poniekąd zrozumiałe (sama bym jednego takiego oskubała, ale sie
    nie daje).
    Ale w imieniu Państwa? ;-) To niemoralne! :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-03-27 00:20:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Mar 2004, Kasia Mikołajczyk wrote:

    >+ Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał[...]
    >+ > odp: płacisz w swoim U.S. ale na tym nie koniec. Po skończonym roku
    >+ > kalendarzowym pomiędzy 1.I. a 31.03.
    >+
    >+ W 2004 r. do końca lutego.

    W 2004r do końca stycznia.
    Do końca lutego może będzie w 2005r, ale to zalezy czy ktoś znowu
    ustawy nie przerobi :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd