  • 1. Data: 2008-03-07 11:53:12
    Temat: Umowa o dzieło, student, PIT
    Od: corium <c...@g...com>

    Jestem studentem. Przez ostatni rok wykonywałem umowy o dzieło dla
    dwóch firm. W tym miesiącu otrzymałem od nich PITy-11. Mam do Państwa
    pytanie: Czy muszę dodatkowo składać zeznanie podatkowe, czy wszystko
    już jest "załatwione" przez te fitmy ?

    Pytanie dodatkowe: Czy w zwiazku z tym, że mam 23 lata i jestem
    studentem (zaocznie) i płacę 3200 czesnego rocznie (wpłaty są
    dokonywane z konta rodziców) ponoszę koszty dojazdu na uczelnię oraz
    urządzam mieszkanie, przysługują mi jakieś zwroty podatku ?. Jeśli to
    ma znaczenie to rok temu ukończyłem studia inżynierskie, a teraz
    kontynuuję je na uzupełniajacych.

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2008-03-07 12:26:02
    Temat: Re: Umowa o dzieło, student, PIT
    Od: "Ł.S." <i...@n...pl>

    Musisz złożyć zeznanie całoroczne (które podsumowywuje wszystkie Twoje
    umowy - podany bedzie laczny koszt wszystkim umow itd...)

    Na 2 pytanie niech wypowiedza sie inni, tez chetnie poslucham.

    pozdrawiam

    Łukasz

  • 3. Data: 2008-03-07 14:54:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    corium wrote:
> [...]
    > dwóch firm. W tym miesiącu otrzymałem od nich PITy-11. Mam do Państwa
    > pytanie: Czy muszę dodatkowo składać zeznanie podatkowe, czy wszystko

    pit-37

> [...]
    > urządzam mieszkanie, przysługują mi jakieś zwroty podatku ?. Jeśli to
    > ma znaczenie to rok temu ukończyłem studia inżynierskie, a teraz

    vat na materiały budowlane, ale chyba tak bardzo mieszkania nie urządzasz.

  • 4. Data: 2008-03-07 21:43:02
    Od: corium <c...@g...com>

    > vat na materiały budowlane, ale chyba tak bardzo mieszkania nie urządzasz.

    Mieszkanie jest w stanie surowym (tylko pomalowane tynki i betonowe
    posadzki). Ale jeszcze spytam w biurze rachunkowym.

    Dziękuję wszystkim za pomoc :)

  • 5. Data: 2008-03-08 20:45:41
    Od: "Natalia" <n...@g...pl>

    > vat na materiały budowlane, ale chyba tak bardzo mieszkania nie urządzasz.

    VAT? ale jak mozna odliczyc sobie vat?

  • 6. Data: 2008-03-08 22:18:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Natalia wrote: