  • 1. Data: 2006-05-06 01:45:58
    Temat: Unikanie podwójnego opodatkowania - Austria.
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przy okazji ostatnich protestów na temat podwójnego opodatkowania
    niniejszym informuję, że od 1 stycznia 2006 rozliczamy się z Austrią na
    takich samych zasadach jak z Anglią i USA. Czyli płacimy.

    I nie marudzić mi tu na PIS. Umowa jest z 2004 roku.

  • 2. Data: 2006-05-06 22:51:09
    Temat: Re: Unikanie podwójnego opodatkowania - Austria.
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek wrote:
> [...]
    > takich samych zasadach jak z Anglią i USA. Czyli płacimy.
    >
    > I nie marudzić mi tu na PIS. Umowa jest z 2004 roku.

    Żadna to nowość. Poprzednia umowa z Austrą z 1974 też przewidywała
    metodę odliczenia.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-05-07 00:37:04
    Od: z...@o...pl

    Czy wiecie jakie kwoty mozna odliczyc od dochodu jesli sie pracowalo
    zagranica?
    Slyszalem, ze w UK mozna odliczyc
    1. 30 diet po 32 funty i
    2. koszty podrozy 1200zl.
    Czy cos jeszcze? Np
    3. koszty dojazdu do pracy? Pewnie trzebaby przedstawic angielskie
    bilety autobusowe...