  • 1. Data: 2002-11-23 10:03:20
    Temat: Uslugi - rozne stawki VAT
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Moje firemka bedzie glownie uslugowa.
    Glowny rodzaj dzialnosci (faktycznej) to beda uslugi
    dziennikarskie (pisanie artylulow do czasopisma, itp).

    Niby wiem, ze ten rodzaj uslug ma stawke VAT 0%.
    Ale tu jest wykaz takich uslug:
    http://www.vat.pl/pages/200108.php
    i nie widze tam niczego, co moznaby "podciagnac" pod pisanie artykulow.

    Czy wykaz pod w.w. adresem jest do niczego, czy tez po prostu
    jestem za glupi, aby to zrozumiec?

    Bede VAT-owcem.
    Czy to prawda, ze aby zyc w zgodzie z Urz.Sk. to musze w kazdym
    miesiacu wystawic choc 1 fakture z VAT-em wiekszym od 0%?
    Nie bedzie to problem, bo w ramach pracy dla czasopisma wykonuje
    tez uslugi foto oraz informatyczne, ale chce wiedziec czy rzeczywiscie
    jest to obowiazek.

    Dzieki,

    Latet

  • 2. Data: 2002-11-23 20:01:27
    Temat: Re: Uslugi - rozne stawki VAT
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    W artykule news:573-1038045788@h126-ursus126.spray.net.pl,
    niejaki(a): Latet z adresu <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy to prawda, ze aby zyc w zgodzie z Urz.Sk. to musze w kazdym
    > miesiacu wystawic choc 1 fakture z VAT-em wiekszym od 0%?

    Bzdura. Kilkanaście lat pracowałem w firmie, która wyłącznie
    świadczyła usługi z VAT-em 0% bądź zwolnione z VAT.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]