  • 1. Data: 2007-01-22 20:56:44
    Temat: Użyczenie lokalu od znajomego
    Od: "Pawel" <s...@o...pl>

    Otwieram DG zamierzam całą firmę prowadzić u znajomego. Wystarczy podpisać
    umowę użyczenia lokalu? Co będzie zgodne z prawdą bo zobowiązał się nie
    pobierać opłat dopóki się rozkręci. Czy to jest takie proste jak mi się
    wydaje ? Jeśli nie da się tego zrobić nie odpłatnie i dochód będzie musiał
    opodatkować to pewnie się nie zgodzi.

  • 2. Data: 2007-01-22 23:43:36
    Temat: Re: Użyczenie lokalu od znajomego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Jan 2007, Pawel wrote:

> [...]
    > umowę użyczenia lokalu? Co będzie zgodne z prawdą bo zobowiązał się nie
    > pobierać opłat dopóki się rozkręci. Czy to jest takie proste jak mi się

    Jeśli jesteś świadom, że OBIE strony użyczenia nieruchomości mają przychód
    (do opodatkowania!) wkutek czego podatku jest 2x więcej niż przy wynajmie,
    to IMO wszystko pasuje :)

    pzdr, Gotfryd