  • 1. Data: 2003-07-01 09:00:07
    Temat: VAT-7 - korekta, czynny żal?
    Od: "bubas" <1...@w...pl.NO>

    Witam
    Pomylilem sie w VAT-7 - wykazalem zbyt duza nadpalte podatku, jednak kwota
    do zwrotu na rachunek wynikajaca z deklaracji jest prawidlowa, jedynia kwota
    do przeniesienia na nastepny miesiac jest zbyt duza..o 186 zl...
    Pisac czynny zal? czy nie? czy tylko zlozyc korekte?
    pozdr

  • 2. Data: 2003-07-01 09:22:08
    Temat: Re: VAT-7 - korekta, czynny żal?
    Od: "bubas" <1...@w...pl.NO>

    > Nie zapomnij za to o wyjaśnieniu do korekty ! (od 1.I ma być i już)

    OK, thx...
    ale pewnie jak dopiszę u dołu wyjaśnienia male zdanko o czynnym zalu to sie
    nic nie stanie co?? ;-))
    b.

  • 3. Data: 2003-07-01 09:24:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Jul 2003, bubas wrote:

> [...]
    >+ do przeniesienia na nastepny miesiac jest zbyt duza..o 186 zl...
    >+ Pisac czynny zal? czy nie? czy tylko zlozyc korekte?

    IM*H*O "nie naraziłeś (jeszcze) budżetu na straty".
    Przyznam że sam korygowałem (dochodowy, nie VAT, przy liczeniu VATu
    właśnie znalazłem co pomyliłem) - ale było ewidentnie "na moją
    niekorzyść".
    Ja bym nie pisał...
    Nie zapomnij za to o wyjaśnieniu do korekty ! (od 1.I ma być i już)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 4. Data: 2003-07-01 10:20:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Jul 2003, bubas wrote:

> [...]
    >+ OK, thx...
    >+ ale pewnie jak dopiszę u dołu wyjaśnienia male zdanko o czynnym zalu to sie

    Sądzę że nie ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd