  • 1. Data: 2007-03-26 09:15:36
    Temat: VAT- kiedy pierwsze rozliczenie???
    Od: ARc'chie <a...@o...pl>

    Witam
    rozpocząłem DG 15 dnia miesiaca, wystawiłem jedną fakturę VAT i mam kilka
    kosztowych. Czy musze sie rozliczyć z tego w miesiącu rozpoczęcia
    działalności czy mogę to pzrenieśc na miesiąć następny??
    Pozdrawiam
    ARc'chie

  • 2. Data: 2007-03-26 11:39:10
    Temat: Re: VAT- kiedy pierwsze rozliczenie???
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "ARc'chie" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozpoczęcia
    > działalności czy mogę to pzrenieśc na miesiąć następny??

    Tej jednej, która wystawiłeś niestety nie możesz przenieść.
    Kosztowe tak, ale nie ma to specjalnego sensu.

    marekz

  • 3. Data: 2007-03-26 20:01:54
    Od: "BP" <a...@f...it>

> [...]
    > kosztowych. Czy musze sie rozliczyć z tego w miesiącu rozpoczęcia
    > działalności czy mogę to pzrenieśc na miesiąć następny??
    VAT rozliczasz kwartalnie czy miesięcznie? Jak miesięcznie to odpowiedź już
    masz.