  • 1. Data: 2002-07-06 13:48:49
    Temat: VAT od ZUSu???
    Od: "Pawel" <s...@m...ariadna.pl>

    Jesli zostane VATmanem, to bede placic VAT od ZUSu ???

    Wiem, ze przedsiebiorca jest tylko posrednikiem w przekazaniu VATu do US,
    ale w praktyce czuc to inaczej.

    Przeciez logicznie rozumujac jesli zarobie 732 brutto 600 zł netto +132
    vatu, to 600 wydam na ZUS, podatek zaplace, forsa pojdzie a mi zostanie
    g**no :-)

    Dobrze, ze podatku dochodowego mi nie przyjdzie od tego zaplacic, bo
    przeciez ZUS idzie w koszta i odpis podatku :-)

    Wiec dobrze rozumuje - jest VAT od ZUSu u VATmanow?

    Pozdrawiam

    Pawel

  • 2. Data: 2002-07-06 20:42:36
    Temat: Re: VAT od ZUSu???
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > przeciez ZUS idzie w koszta i odpis podatku :-)
    >
    > Wiec dobrze rozumuje - jest VAT od ZUSu u VATmanow?

    Jak to mawiali starożytni "dobrze gada tylko źle zęby składa".

    Czy jeżeli sprzedam za 600zl + VAT i mam amortyzacji 600zł to płacę VAT od
    amortyzacji???? Albo od wynagrodzeń? Od zusu za pracowników?

    Ja proponuję poczytac sobie, co to jest podatek od wartości dodanej i
    pomysleć chwilę, a nie wypisywac niestworzone rzeczy.
    Myślenie ma kolosalna przyszłość...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk