  • 1. Data: 2002-07-06 07:07:54
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Witam.
    Jak wygląda sprawa z obowiązkiem posiadania kasy fiskalnej. Kiedy taki obowi
    ązek powstaje?
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2002-07-06 14:41:42
    Temat: Odp: kasa fiskalna
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag64sf$3ld$...@s...silesia.pik-net.pl...
    > Witam.
    > Jak wygląda sprawa z obowiązkiem posiadania kasy fiskalnej. Kiedy taki
> [...]

    Sprecyzuje troszke moje pytanie. Czy świadcząc usługi telekomunikacyjne
    niezależnie od rocznego obrotu będe zwolniony od obowiązku wprowadzenia kas
    relestrujących?

  • 3. Data: 2002-07-06 14:58:44
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    telekomunikacyjne
    > niezależnie od rocznego obrotu będe zwolniony od obowiązku

    Specyzuj jeszcze bardziej :-)
    Obowiązek ten zależy jeszcze od tego, komu
    będziesz świadczył te usługi.
    Sprawdź czy prawo nie wymaga od Ciebie koncesji.

    Pzdr
    CEZ

  • 4. Data: 2002-07-06 19:50:00
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik cef <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ag70ie$59u$...@n...tpi.pl...

> [...]

    > Obowiązek ten zależy jeszcze od tego, komu
    > będziesz świadczył te usługi.
    > Sprawdź czy prawo nie wymaga od Ciebie koncesji.

    Usługi będą świadczone zarówno osobof fizycznym jak i prawnym w związku z
    tym tak czy siak obowiazek taki mógłby powstać. Koncesji na pewno nie będe
    potrzebował wystarczy zgłoszenie działalnośći. Chodzi mi o to, czy świadcząc
    usługi telekomunikacyjne będę zwolniony na podstawie zwolnienia
    przedmiotowego (pkt 7 w załączniku 1 do roporządzenia MF w sprawie kas
    rejestrujacych) i jeśli będe świadczył inne usługi to czy zwolnienie takie
    mi przepadnie w momencie przekroczneia owych 20.000zł (zaczynam działlność)
    a także czy w przypadku zwolnienia moge śmiało praktykowac wpłaty gotówkowe
    od klientów?
    pozdrawiam
    Marek