    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT od ZUSu???
    Date: Sat, 06 Jul 2002 22:42:36 +0200

    Pawel wrote:
    > Jesli zostane VATmanem, to bede placic VAT od ZUSu ???
    >
    > Wiem, ze przedsiebiorca jest tylko posrednikiem w przekazaniu VATu do US,
    > ale w praktyce czuc to inaczej.
    >
    > Przeciez logicznie rozumujac jesli zarobie 732 brutto 600 zł netto +132
    > vatu, to 600 wydam na ZUS, podatek zaplace, forsa pojdzie a mi zostanie
    > g**no :-)
    >
    > Dobrze, ze podatku dochodowego mi nie przyjdzie od tego zaplacic, bo
    > przeciez ZUS idzie w koszta i odpis podatku :-)
    >
    > Wiec dobrze rozumuje - jest VAT od ZUSu u VATmanow?

    Jak to mawiali starożytni "dobrze gada tylko źle zęby składa".

    Czy jeżeli sprzedam za 600zl + VAT i mam amortyzacji 600zł to płacę VAT od
    amortyzacji???? Albo od wynagrodzeń? Od zusu za pracowników?

    Ja proponuję poczytac sobie, co to jest podatek od wartości dodanej i
    pomysleć chwilę, a nie wypisywac niestworzone rzeczy.
    Myślenie ma kolosalna przyszłość...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk