  • 1. Data: 2002-05-30 17:19:02
    Temat: VAT od sprzedaży ST
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Jaki Vat musze zaplacic od sprzedazy ST po roku amortyzacji?
    DG na KPiR + VAT.

    BG

  • 2. Data: 2002-05-30 18:53:20
    Temat: Re: VAT od sprzedaży ST
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Jaki Vat musze zaplacic od sprzedazy ST po roku amortyzacji?
    | DG na KPiR + VAT.

    cena sprzedaży netto x 22% :-))

    pozdrawiam
    majura

  • 3. Data: 2002-05-31 05:45:38
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    majura wrote:

    > cena sprzedaży netto x 22% :-))
    Ale tylko po warunkiem, że przy zakupie tego ST odliczono VAT.
    Jeżeli VAT nie odliczono, to sprzedaz jest zwolniona z VAT.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-05-31 07:53:50
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Ale tylko po warunkiem, że przy zakupie tego ST odliczono VAT.
    | Jeżeli VAT nie odliczono, to sprzedaz jest zwolniona z VAT.

    oczywiście

    pozdrawiam
    majura

  • 5. Data: 2002-05-31 09:36:08
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi, tak mialam zamiar zrobic, ale moje watpliwosci
    nasunela odp. dot. czesci niezamortyzowanej!!!!!
    GB