  • 1. Data: 2002-08-07 16:55:45
    Temat: VAT - rozliczenie jednorazowe again
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    I jeszcze jedno pytanko. Jeśli dostane caly zwrot Vat np. 8000, a w
    nastepnym m-cu będę mial znow jakis tam Vat do odliczenia np.500 zl, Vat
    nalezny np.700 zl, to place Vatu 200 do US czy cale 700 dlatego ze dostalem
    w poprzednim m-cu zwrot Vatu 8000? Czy to ma ze soba cos wspolnego, czy
    rozliczam się tak jakby nic nie było? Czy musze te 8000 rozliczac tak z Vat
    naleznym az mi się zredukuje do 0?

    AndY

  • 2. Data: 2002-08-07 17:05:05
    Temat: Re: VAT - rozliczenie jednorazowe again
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > w poprzednim m-cu zwrot Vatu 8000? Czy to ma ze soba cos wspolnego, czy
    > rozliczam się tak jakby nic nie było? Czy musze te 8000 rozliczac tak z

    i jeszcze dwa male pytanka :
    Czy jest cos takiego jak limit zwrotu oraz czy kontrola :) przychodzi do
    firmy zazwyczaj ajk sie chce zwrot natychmiastowy w 20 dni czy w normlanym
    trybie 60 dniowym tez przychodza ?:)

    Dziekuje pieknie z gory

    AndY

  • 3. Data: 2002-08-07 17:11:47