  • 1. Data: 2002-11-09 10:11:04
    Temat: VAT "z prądu, gazu i telefonu" - GP
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    W często wałkowanej kwestii:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=822&d
    ok=822.3.3.2.4.2.0.2.htm
    Jeśli ktoś czytał całość to może dwa słowa... (nie korzystam z "pakietu")

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 2. Data: 2002-11-09 10:38:40
    Temat: Re: VAT "z prądu, gazu i telefonu" - GP
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...
    > W często wałkowanej kwestii:

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/3.html?numer=822&d
    ok=822.3.3.2.4.2.0.2.htm
    > Jeśli ktoś czytał całość to może dwa słowa... (nie korzystam z "pakietu")

    Nie było tego w innych gazetach?

    Karol

  • 3. Data: 2002-11-12 09:52:35
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    napisał w wiadomości
> [...]
    ok=822.3.3.2.4.2.0.2.htm
    > Jeśli ktoś czytał całość to może dwa słowa... (nie korzystam z "pakietu")

    Mnie interesował wątek terminów odliczeń. Urzędy ścigały za terminy odliczeń
    VAT od usł. telefonicznych, budowlano-montazowych ... posługując się tylko
    rozporządzeniem, sąd stwierdził że to rozporządzenie, a właściwie terminy
    odliczen tam wymyślone są nieprawne (minister nie ma uprawnień do ich
    określania). Dopiero nowelizacja z marca przeniosła te terminy z
    rozporządzenia (art. 6) do ustawy (art.8b) i teraz jest OK. Pozostaje tylko
    pytanie kiedy urząd zacznie scigac tych którzy odliczali "nieprawnie wg
    rozporządzenia". Iwona