  • 1. Data: 2002-01-04 11:33:05
    Temat: Wspólne rozliczanie małżonków , faktura
    Od: "Roman" <r...@i...pl>

    Witam,
    jeśli małżeństwo wspólnie się rozlicza to na kogo mają być wystawiane
    faktury.
    Szłyszałem, że niektóre urzędy skarbowe wymagają na obydwoje małżonkó np. co
    wtedy z NIP'em???

    Roman

  • 2. Data: 2002-01-04 13:54:06
    Temat: Re: Wspólne rozliczanie małżonków , faktura
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury.
    > Szłyszałem, że niektóre urzędy skarbowe wymagają na obydwoje małżonkó np.

    znowu bzdety, przeciez dokladnie jest nasmarowane ze kupujacy ma sie
    okreslic nazwa, lub nazwiskiem i imieniem, oraz nipem, jak masz z zona jeden
    nip to oczywiscie jak najbardziej ;D tzn ze masie spolke z o.o.
    co prada to wsumie ma praktyczne i jest logiczne ale to nie ten temat ;D.
    A co z zarobkiem, czy na twoim kwitku z wyplaty tez ma byc zona?

    ty maz swoje dochody i koszty, ona swoje laczycie to wszystko do kupy na
    odpowiednich pitach i gotwe.

  • 3. Data: 2002-01-04 14:35:28
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > ty maz swoje dochody i koszty, ona swoje laczycie to wszystko do kupy na
    > odpowiednich pitach i gotwe.

    i ekstra - masz w 100% racje

    ale np ja ciagle nie rozumie w jaki sposob mam podzielic rachunki jesli z
    mezem mamy rozdzielnosc majatkowa i do tego rozliczamy sie osobno
    chyba ze mozemy sie rozliczyc razem?

    ania

  • 4. Data: 2002-01-04 21:58:59
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > i ekstra - masz w 100% racje
    >
    > ale np ja ciagle nie rozumie w jaki sposob mam podzielic rachunki jesli z
    > mezem mamy rozdzielnosc majatkowa i do tego rozliczamy sie osobno

    To chyba oczywiste ze w takim przypadku kazdy musi miec swoje rachunki na
    swoje wydatki.

    LM

  • 5. Data: 2002-01-07 10:06:11
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > To chyba oczywiste ze w takim przypadku kazdy musi miec swoje rachunki na
    > swoje wydatki.

    nie bardzo - bo ulge mamy jedna!

    ania

  • 6. Data: 2002-01-07 11:18:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "LM" <l...@g...pl> wrote in message
    pl...
    > Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

    > To chyba oczywiste ze w takim przypadku kazdy musi miec swoje rachunki na
    > swoje wydatki.
    >
    > LM

    W podatkach NIC nie jest samo z siebie oczywiste.

    A na fakturach dla osob ne prowadzacych dzialalnosci gospodarczej
    NIP nie jest wymagany.

    Boguslaw