  • 1. Data: 2002-01-04 10:59:19
    Temat: kasa fiskalna , vat i ryczalt
    Od: "artur" <a...@i...pl>

    WITAM
    Mam takie pytanie : Jesli w roku 2001 prowadzilem dzialalnosc gospodarcza
    jako ryczaltowiec ( ryczalt ewidencjowany) to kiedy w roku 2002 mam
    obowiazek instalacji kasy fiskalnej i kiedy musze przejsc na vat?
    dzieki za lopatologiczne wytlumaczenie , bo w przepisach sa notoryczne
    odwolania do ustaw , ktorych jest tak wiele , ze trudno sie polapac .
    dzieki za pomoc
    artek

  • 2. Data: 2002-01-04 11:36:29
    Temat: Re: kasa fiskalna , vat i ryczalt
    Od: "Darek" <i...@n...com.pl>

    Użytkownik "artur" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako ryczaltowiec ( ryczalt ewidencjowany) to kiedy w roku 2002 mam
    > obowiazek instalacji kasy fiskalnej i kiedy musze przejsc na vat?

    Na VAT od 01.01.2002 jezeli obrot za 2001 r. przekroczyl 38500zł.

    Kasa fiskalna do 1 marca jezeli obrot przekroczyl w 2001r. 40000zł,
    jezeli nie to po uplywie 2 miesiecy od konca miesiaca w ktorym
    ten obrot zostal przekroczony.

    Darek

  • 3. Data: 2002-01-04 17:11:40
    Od: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl>

    Darek napisal:

> [...]
    >
    > Kasa fiskalna do 1 marca jezeli obrot przekroczyl w 2001r. 40000zł,
    > jezeli nie to po uplywie 2 miesiecy od konca miesiaca w ktorym

    Darku, skad ta kwota 38500 zl.
    W Dzienniku Ustaw Nr 115 poz.1202 z 2000 roku widnieje kwota 39800 zl.

    Pozdrawiam,
    Katarzyna Nova

  • 4. Data: 2002-01-04 20:18:33
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Katarzyna Nova <k...@q...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...qdnet.pl...

    > Darku, skad ta kwota 38500 zl.
    > W Dzienniku Ustaw Nr 115 poz.1202 z 2000 roku widnieje kwota 39800 zl.

    --------
    Z Dz.U.2001.137.1542

    Orka