  • 1. Data: 2002-01-07 14:21:01
    Temat: Wspólne rozliczenie ... ?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...fm>

    Pragnę po raz pierwszy rozliczyć się wspólnie z żoną z Urzędem Skarbowym.
    Tylko z którym ? Z żoną posiadamy dwa odrębne adresy zameldowania.
    Do którego z urzędów co mam wysłać ?
    Czy o prócz PIT 37 mam coś jeszcze dostarczyć?

    Jak postępować w przypadku pierwszego wspólnego rozliczenia.
    Czy ulgi dzielić na dwa, czy dopisuwać do jednego z dwóch PITów,
    tzn czy wysyłać dwa PITy czy jeden wspólny ...

    itd itd

    Z poważaniem Krzysiek.

    Dzieki za pomoc !!!

  • 2. Data: 2002-01-07 15:19:39
    Temat: Re: Wspólne rozliczenie ... ?
    Od: "Basia" <p...@w...pl>

    Mialam ten sam klopot 3 lata temu. Wiec od poczatku musicie wyslac PIT do
    jednego z US (np.tam gdzie fizycznie przebywacie najlepiej). Jedno z Was
    musi wypelnic formularz NIP(zdaje sie 3), gdzie musicie wykazac, ze ktores z
    Was zmienia Urzad Skarbowy i musisz podac jaki. Radze tez zadzwonic do US,
    aby dowiedziec sie szczegolow. Mysle, ze troche pomoglam
    Pozdrawiam Basia

  • 3. Data: 2002-01-07 18:57:56
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    do jednago US Pit a do drugiego zawiadomienie z ktorego wynikalo bedzie
    gdzie wyslaliscie pit.

    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 4. Data: 2002-01-08 07:49:26
    Od: "Krzysiek" <k...@p...fm>

    Czy zawiadomienie to ma jakąś standardową formę.
    Po za tym , czy żona może rozliczać się w moim urzędzie
    skoro nie jest zameldowana w danym okręgu ?

  • 5. Data: 2002-01-08 08:16:58
    Od: "Robert" <r...@w...com.pl>

    Witam !
    Co roku sie tak rozliczam z zona.
    Jestesmy zameldowani w dwoch roznych miejscach.
    Pit wysylam do swojego US.
    Zawiadomienie do US zony.
    Wystarczy napisac na zwyczajnej kartce papieru,
    ze rozliczasz sie w US zony takim i takim .
    I to wszystko.
    Raz US mial pytania wiec sami zadzwonili.
    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2002-01-10 21:57:51
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze r...@w...com.pl:

    > Witam !
    > Co roku sie tak rozliczam z zona.
    > Jestesmy zameldowani w dwoch roznych miejscach.

    I co z tego że tak jesteście zameldowani???
    Właściwośc miejscową określa adres zamieszkania a nie zameldowania!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
    Frank Herbert