  • 1. Data: 2002-04-10 13:43:13
    Temat: Wspolne rozliczenie z dzieckiem
    Od: "Miklas" <k...@k...it.pl>

    Witam Grupowiczow,

    od dluzszego juz czasu poszukuje jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy
    moge rozliczyc sie z synem?
    Wiem, ze osoba samotnie wychowujaca dziecko to ktos, kto jest stanu wolnego
    i zamieszkanie dziecka jest przypisane przy tym rodzicu.
    Moja sytuacja jest troche bardziej skomplikowana. Nie mam jeszcze
    uprawomocnionego wyroku rozwodowego (sprawa trwa dwa lata) i z tego zwiazku
    mam corke. Zona (przyszla ex) ma najprawdopodobniej prawo rozliczac sie z
    corka powolujac sie na dotychczasowe sadu wymysly i ustanie wspolnoty
    majatkowej.
    Ja mam syna z nowego zwiazku oczywiscie na karte rowerowa i moja obecna
    partnerka samotnie wychowujaca swoja corke rozlicza sie z nia.
    Wykoncypowalem, ze ja moge rozliczac sie z synem ale czy jest to zgodne z
    prawem?

    pzdr,

    klangor